poniedziałek, 25 maja 2015

Jak zadbać o skórę o tej porze roku?

Witajcie! Nie wiem jak to się stało, ale post który miał być gotowy wczoraj jakimś cudem mi się usunął. Niestety muszę zacząć od nowa, a ponieważ chcę jeszcze dziś go opublikować - zrobię to szybko.
Ogółem chciałabym przedstawić Wam moich kilka sposób na to, jak dbać o skórę. Niekoniecznie o tej porze roku, ale i przez cały rok. Zaczynamy!
Przede wszystkim trzeba pamiętać o tym, aby codziennie nawilżać nasze ciało. Szczególnie kieruję to do osób, które mają problemy z przesuszaniem skóry (np. ja). 
Do pielęgnacji ust oraz bardzo wrażliwych na przesuszanie miejsc(łokcie, kolana) polecam stosowanie masełka od Nivei(ostatnio bardzo modnego) oraz wazeliny, którą możecie kupić w każdej aptece.

Na nogi oraz ręce zamiast balsamów(które bardzo szybko się zużywają, a kuracja nimi trwa dość długo) polecam olejek arganowy. Ja już po trzech dniach jego stosowania zauważyłam, że moja skóra stała się miększa i gładsza.

Na twarz chciałabym polecić Wam moje odkrycie roku - żel do mycia twarzy "Czysta skóra" od Garniera. Jest to mój istny ulubieniec! Dlaczego? Może służyć jako maseczka, peeling oraz żel myjący. Już po kilku dniach można zauważyć zmiany, a sam żel starcza na bardzo długo. Oprócz tego ma fajny zapach.

No i na koniec - dłonie. Nie wiem co ja z nimi mam, ale przesuszają mi się bardzo, bardzo szybko. Polecam stosowanie na nie oliwkowego kremu do rąk od Ziai. Jest bardzo tłusty, dlatego kremuję się nim tylko na noc. W ciągu dnia używam kremu do rąk od Garniera.

Ola "Szyszunia" Madejska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz