piątek, 27 lutego 2015

Pompon w roli głównej

Cześć ! 
Pompony kojarzyły mi się z cheerleaderkami, jednak muszę przyznać, że ich zastosowań możemy znaleźć ogrom !
Do wykonania pomponu potrzebujemy resztek materiału lub włóczki, nożyczek, kawałka tektury i chwilę czasu.
Wycinamy dwa koła z wyciętym środkiem i bokiem. Obwiązujemy materiałem lub włóczką. Rozcinamy włóczkę. Musimy pamiętać o zawiązaniu supełka. Formujemy. Wyciągamy tekturę i gotowe. Wszystkie kroki widzimy na obrazku z bloga CraftaholicsAnonymous.net 
Prawda, że łatwe ?

Teraz kilka pomysłów jak można wykorzystać ręcznie zrobione pompony .

Na pierwszy ogień czapka. Co prawda zimy w tym roku nie mamy zbyt srogiej, ale taka fajna czapa nie tylko dobrze się prezentuje, ale także chroni nasze uszy :)

A co myśleliście o dywanikach i dywanach, gdy oglądaliście je w sklepie ? Nie ma nic co by przykuło Waszą uwagę ? Na to też mamy sposób. Wystarczy do spodu ( jakiegoś materiału o luźnym splocie lub siatki ) przywiązać ciasno pompony jeden obok drugiego. 


Zwykłe pompony powieszone na wstążce lub pasującym sznurku mogą odświeżyć każde wnętrze. Powieszone nad stołem, telewizorem, ulubionym fotelem czy po prostu w oknie dodadzą charakteru.


To co powiecie na sztuczne kwiaty ? 


A teraz coś dla moli książkowych. Kolorowe zakładki do książki w postaci pompona.


Te 5 pomysłów to tylko kilka na zastosowanie pompona. 
Szperając w internecie można znaleźć mnóstwo innych i ciekawych tutoriali. 

Weronika Nowicka

3 komentarze:

  1. Świetne pomysły, a w dodatku tak jak mówisz, bardzo łatwe! ♥
    ♥ ♥ ♥
    http://pajuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. robiłam takie w szkole ;) super post.
    jestemfolta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robiłam właśnie takie dla taty na urodziny ;) Dokleiłam mu oczka :) Świetny pomysł!
    http://fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń